سوارز و دالگلیش عذرخواهی کردند
نوشته شده توسط : blpwjob
لوئیز سوارز و پاتریس اورا

پاتریس اورا در پایان بازی، از پیروزی تیمش برابر لیورپول در مقابل چشمان لوئیز سوارز ابراز شادمانی می‌کند

لوئیز سوارز و کنی دالگلیش، بازیکن و سرمربی لیورپول، با انتشار بیانیه‌هایی در ارتباط با مسائل پیش آمده در بازی شنبه پیش (۱۱ فوریه) مقابل منچستریونایتد عذرخواهی کردند.

سوارز که به دلیل توهین نژادپرستانه به پاتریس اورا، ۸ جلسه از همراهی لیورپول محروم شده بود، در اولین رویارویی با این بازیکن یونایتد، از دست دادن با وی امتناع کرد. این موضوع مسابقه حساس دو تیم را بشدت تحت تاثیر قرار داد و به مهمترین موضوع بحث و تیتر اول روزنامه های ورزشی بریتانیا تبدیل شد.

کنی دالگلیش که از ابتدای مطرح شدن این اتهام، سرسختانه از سوارز حمایت کرده و محکومیتش را اشتباه خوانده بود، در مصاحبه خبری بعد از بازی از دست ندادن سوارز با اورا اظهار بی اطلاعی و در برابر اصرار مصاحبه گر باز هم از نامناسب خواندن رفتار سوارز خودداری کرد.

کنی دالگلیش و لوئیز سوارز

کنی دالگلیش در طول رسیدگی به اتهام سوارز و محکومیتش همواره از او حمایت کرد

عذرخواهی سوارز و دالگلیش پس ازآن اتفاق افتاد که مالکان آمریکایی و مدیران باشگاه برای از بین بردن تنش و پایان بخشیدن به بحران موجود مداخله کردند و سررشته امور را خود در دست گرفتند.

بیانیه عذرخواهی سوارز و دالگلیش

لوئیز سوارز در بیانیه‌ خود گفته: من بعد از بازی با منچستریونایتد با مربی صحبت کردم و متوجه اشتباهم شدم. من باید با اورا دست می دادم. من با این کارم نه تنها به اعتبار مربی لطمه زدم بلکه باشگاه را در وضعیت بدی قرار دادم. من از کارم پشیمانم و می خواهم این مسائل را پشت سر گذاشته و روی فوتبالم متمرکز شوم.

کنی دالگلیش، سرمربی و اسطوره‌ لیورپول، نیز با صدور بیانیه‌ای از نحوه مدیریت خود در ارتباط با مسئله سوارز عذرخواهی کرد.

دالگلیش تاکید کرد که : "همه ما وظیفه داریم که این باشگاه را به بهترین نحو نمایندگی کنیم. این درباره من که مربی باشگاه هستم نیز صادق است. وقتی بعد از بازی مصاحبه کردم از دست ندادن سوارز با اورا مطلع نبودم، اما رفتار و واکنش من به آن مسئله در شان مربی لیورپول نبود و من از این بابت پوزش می‌طلبم " .

واکنش مسئولان لیورپول و منچستریونایتد

ایان ایر مدیرعامل باشگاه لیورپول گفته: سوارز پیش از بازی به ما گفته بود که با اورا دست خواهد داد.

لوئیز سوارز و پاتریس اورا

لوئیز سوارز به اتهام توهین نژادپرستانه به پاتریس اورا، هشت بازی محروم شده بود

او هم در گمراه کردن ما و هم در دست ندادن با اورا اشتباه کرده است. سوارز با این کارش نه تنها به اعتبار خودش بلکه به کنی دالگلیش، هم تیمی‌هایش، و به باشگاه نیز آسیب زده". او افزوده هیچ کس مهمتر از باشگاه نیست و این عذرخواهی لازم بود. آقای ایر اظهار امیدواری کرده که سوارز با رفتار خوب و تلاش‌های سازنده جبران کند.

بانک چارتر استاندارد که امتیاز تبلیغ روی پیراهن لیورپول را در اختیار دارد نیز با انتشار بیانیه‌ای، از اتفاقات روز شنبه اظهار تاسف کرده و گفته نگرانی‌های خود را با باشگاه در میان گذاشته است.

در واکنش به عذرخواهی لیورپول، باشگاه منچستریونایتد نیز با انتشار بیانیه‌ای از لیورپول تشکر کرده و عذرخواهی آنها را پذیرفته است. این بیانیه تاکید کرده که: " تاریخ این دو باشگاه بزرگ و رقابت‌های این دو تیم از نمونه‌های موفق تاریخ فوتبال بریتانیاست و همه در الدترافورد این موضوع را خاتمه یافته تلقی می کنند".





:: برچسب‌ها: فرمت مربع , شب , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: